Saturday, October 27, 2007

KEPUTUSAN TOP 5 CARTA PPMH 2007 - Media Hiburan

Sajer jln jln kat web Karangkraf.sekali terjumpa ttg PPMH....ehhehe..wah!!Adam tercalon utk Kategori Artis berkulit cantik!!!..ehehehhe....terkejut jugak....ahaks...ada mcm mcm kategori..



Ada kategori ARTIS MATA MENGANCAM, ARTIS HIDUNG MEMUKAU, ARTIS GIGI TERCANTIK, ARTIS BIBIR SEKSI, ARTIS RAMBUT MENAWAN, ARTIS PALING BERGAYA, ARTIS PALING SENSASI.Inilah salah satu Anugerah yg lain dari yg lain.Biasanya artis dipilih melalui bakat yg ada pada mereka kali nie lain pulak.Sebenarnya,fda juga pernah menghadiri Anugerah PPMh ni...Pertama kali fda hadiri PPMH pada tahun 1997 di Hotel Flamingo,Ampang.Pada waktu tu,Siti Nurhaliza baru nak glamer.Pada waktu tu,anugerah nie di buat secara sederhana dan pada tahun keberapa ek(sorry tak ingat!!!) PPMH berlangsung besar besaran di PWTC!!!!...Apa apa pun,semoga berjaya buat artis yg terpilih ke top 5 & tahniah buat Media Hiburan kerana dapat terus bertahan dlm menganjurkan PPMH.Pembaca Media Hiburan dah boleh mengundi dan undian tamat pda 31 oct 2007!!..


Pemenang bertuah yang layak ke majlis Carta PPMH 2007 akhir nanti akan dihubungi menerusi telefon. Pastikan anda tidak melepaskan peluang keemasan ini!

**info lanjut layari laman web rasmi karangkraf

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...