Saturday, August 15, 2009

Malay Mail & Majalah Jelita

Ingat tak dulu dlm entry sebelum nie fda ada story ttg photoshoot kami dgn Keena Mentor 3(protoge Awie)....kalau nak tau,artikel tg photoshoot tu dah keluar dlm majalah jelita bulan August Cover Sarimah Ibrahim...hah!..story ttg kami menjalani ibadah puasa..hehhehe...kalau nak tgk gelagat kitorang masa photoshoot nie boleh la dapat boleh la dapatkan Majalah nini dipasaran....ahaks..promote mcm artis plak nie...hehehe..




Nie pulak artikel yg keluar dlm paper Malay mail masa Reunion BBGS tempohari...sekeping je pun pix kami...tak sangka pulak dlm byk2 pix yg diorang amek,pix kami yg terpilih...hehehhehe...actually,dlm paper gambar nie berwarna,kat sini jd itam putih pulak....hehhehe

1 comment:

edzlin007 said...

oho..berwarna rupanya. camne lak sini leh jd black&white.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...