Saturday, April 26, 2008

++Langkawi Trip-Part 3++

Hari nie nak balik KL dah....feri kami kul 1.30tgh hari..patutnya kami gie jln kat pekan kuah utk shopping,tapi atas sebab sebab tertentu,kami tak dapat shopping!!!..uwawuawuauwuauwa....i nak shopping cekelat....!!!..at last,kami shopping cekelat kat jeti je..huhuhuu....tue pun dah kul 1.00 ptg..kitorang ader masa 1/2 jam...i capai je la apa2 cekelat yg i nampak...ehehehhe..lgpun,adik i kat USM kirim cekelat dari langkawi...so,kena la belikan... kang kempunan cekelat plak dia..dia pun 1,mcm kat KL tak der cekelat je!!!!..ahaks...


Semasa perjalanan dtg ke jeti,tak dapat tgk pemandangan coz dah malam....so,masa perjalanan balik dapat la tgk pemandangan terutama SAWAH PADI...actually,i mmg suka tgk sawah padi....nampak sejuk n tenang je hati nie.....nampak je sawah padi,terus i snap gambar..asal nampak je snap...ehehehhee....sampai kekawan dlm bas ckp i nie nak buat filem ttg sawah padi ke!!!..asyik amek pix sawah je.....eheheh..ingatkan tak der yg perasan i amk pix sawah padi nie...huhuhuhu...so,ader sesape yg rumah dkt ngan kawasan sawah padi nie,boleh tak i nak duk kat kpg korang??....eheheeh....


nie pemandangan sawah padi kat area Perlis....may be diorang baru nak tanam kot....


nie pulak sawah padi kat area kedah..hijau jeee..cantik tak???..ehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...