Monday, March 14, 2011

Jom ramai2 pg F1 tgk RAIN

Tersedak pagi tu bler nampak iklan promo ni ....mcm x sangka je RAIN nak dtg lg...Mimpi jd kenyataan.....Akhirnya setelah 4 tahun,RAIN kembali ke Malaysia...Yeayyyyyy!!!!!...mmg ditunggu2....Jeles biler artis korea yg lain selalu dtg buat show kat sini....tyme tu tertanya2 'bila la RAIN nak dtg lagi ek'..over tak??..hehehhee...Ramai yg ckp RAIN tak akan dtg lagi kat Msia..jd,bila dpt tau je RAIN nak buat show utk F1,mmg tak fikir panjang da..heheehehe..terus calling calling yg lain...RAIN!!..RAIN!!!..;p

Yeayyyy!!!..da dapat tix!!!

Dapat tau tiket dijual pada harga istimewa selama 3 hari je di Farenheit 88 mulai 11 mac - 13 Mac...Jd,sabtu lepas plan dgn Deeda pie farenheit 88....pantas betul kan kami nie...hehehehee..Selepas tarikh tu,Harga tiket akan naik....tyme nak beli tu x kisah la berapa harga tiket,janji nak tgk RAIN jugak...hehehehehe...bukan senang nak tgk dia buat show kat sini....kannn??..kannn???...hhehehe

Konsert RAIN akan bermula pada 8.30 mlm pada 10th April 2011....kira tiket yg kami beli ni berbaloi la coz boleh masuk utk 3 hari bermula dari 8th april - tarikh konsert...tak pasal2 je kami pg tgk F1...heeheheh

Jumpa di sanaaaaaa!!!!

1 comment:

edzlin007 said...

c'mon2 update konsert rain pls...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...