Sunday, April 5, 2009

Fraser's Hill - 2nd Day Part 2

Lepas mkn kitorang terus gerak ke beberapa lokasi menarik sekitar Bukit fraser...hehhe...lokasi pertama adalah menara jam kat sini....semua dah tak sabar nie nak bergambar..ahaks...ermm,banyak tempat2 menarik kat sini ditutup buat sementara waktu utk pengubahsuaian.. mengikut kata penduduk kat sini,ia akan bukak lagi 3 or 4 bulan lg....haiya..buhsan gler..
Dgn faiza n fit

Posing jer la mcm mana pun...giler kamera semuanya..eheheh




Posing jer la kerja kitorang masa nie...hehehe...yer la nak pie boating,naik kuda semuanya tutup..huhuhu....masa nie sempat la singgah jap di Shahzan Inn utk beli souvenier.....tapi tak banyak pun brg2 kat sini..rasanya sini jer kot yg ada jual souvenier coz masa kitorang duk tawaf satu bkt fraser,tak jumpa pulak kedai souvenier lain...



Walaupun tempat2 lain tu tutup,byk lagi la tempat2 menarik yg kitorang singgah...tapi,cuaca kat sini mmg sejuk sgt...ramai jugak pelancong kat sini...
Nie kitorang singgah kat Bunglow tepi bukit...masa nie kitorg duk pusing2,jumpa la rumah nie...jd berhenti jap utk bergambar....mulanya nak mintak izin la kalau ada tuan rumah..tapi tak nampak pulak ada penghuni kat sini....jd,kitorang tumpang gambar jap...disebabkan banglow ni besar,ada plak yg tak sayang mulut...huh!..fda nie dah le penakut..huhuhu....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...